Trenál
Trénink - 24.09.2009 20:30 - 22:00
Řečkovice
Tato akce se již konala
Ano, přijdu (10): cihlarik, Columbo, pasin, stepos, MANCHOS, lukeXXX, Piters, korky, krausinho41, Gaza
Ne, nepřijdu (8): Daf, Andrei, sobeccek, dav, šuuutr, Paulo, Almeida27, Costa
Sraz na místě: 20:10
Diskuze k akci
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.
pasin | 23.09.2009 17:03
Hoši se nám trochu rozpovídali. Super, konečně to tu žije.
Předvším bych chtl Columbovi říct, že není jen jedničkou béčka, ale i důležitou dvojkou áčka, jehož se tímto může cítit plnohodnotnou součástí. Jinak se sparingem musím souhlasit - kvlitativně je hra na vyšší úrovní a líp nás to připraví na zápas. V případě nadbytku lidí bych taky lehce preferoval áčkaře, ale s přihlédnutím na účast v úterním tréninku resp. v následujícím zápase. Např. bude-li se rozhodovat mezi áčkařem, který následující neděli nemůže a béčkařem, který v sobotu bude hrát, volba je jasně pro béčkaře. S tím sparingem souhlasím i proto, že hřiště v řečkách není se světlem úplně za pusu a v okamžiku, kdy jsme se sházeli hraničně a za vydatné pomoci těžko sháněných externistů, je to hazard s lovema.
Hoši se nám trochu rozpovídali. Super, konečně to tu žije.
Předvším bych chtl Columbovi říct, že není jen jedničkou béčka, ale i důležitou dvojkou áčka, jehož se tímto může cítit plnohodnotnou součástí. Jinak se sparingem musím souhlasit - kvlitativně je hra na vyšší úrovní a líp nás to připraví na zápas. V případě nadbytku lidí bych taky lehce preferoval áčkaře, ale s přihlédnutím na účast v úterním tréninku resp. v následujícím zápase. Např. bude-li se rozhodovat mezi áčkařem, který následující neděli nemůže a béčkařem, který v sobotu bude hrát, volba je jasně pro béčkaře. S tím sparingem souhlasím i proto, že hřiště v řečkách není se světlem úplně za pusu a v okamžiku, kdy jsme se sházeli hraničně a za vydatné pomoci těžko sháněných externistů, je to hazard s lovema.
Columbo | 23.09.2009 15:28
Děkuji ti náčelníku, že jsi mi to tak krásně vysvětlil. Jako oficiální princip je to akceptovatalné, přestože pro mně se skřípěním zubů. Tím nechci ani náhodou naznačit, že bych byl v XXX nespokojen, NAOPAK! Jen prostě s něčím nesouhlasím. To je přirozené. Jo a jestliže jsem níže vyjádřil přesvědčení, že by mně béčkaří podpořili, tak jsem asi přestřelil, neboť béčkařů, kteří pravidelně trénujou, nejsou v Praze, mluví česky (aby mně mohli podpořit) a aktivně se účastní dění v klubu i mimo hřiště je celkově, hmmmm, počítám.... Jeden, já
Děkuji ti náčelníku, že jsi mi to tak krásně vysvětlil. Jako oficiální princip je to akceptovatalné, přestože pro mně se skřípěním zubů. Tím nechci ani náhodou naznačit, že bych byl v XXX nespokojen, NAOPAK! Jen prostě s něčím nesouhlasím. To je přirozené. Jo a jestliže jsem níže vyjádřil přesvědčení, že by mně béčkaří podpořili, tak jsem asi přestřelil, neboť béčkařů, kteří pravidelně trénujou, nejsou v Praze, mluví česky (aby mně mohli podpořit) a aktivně se účastní dění v klubu i mimo hřiště je celkově, hmmmm, počítám.... Jeden, já
Pur | 23.09.2009 15:11
pokračování: A ano, pokud je domluvený soupeř ze 2. třídy na pravidelné tréninky, je to primárně pro hráče A týmu, ale nedochází k té změně nenápadně, nýbrž na základě objektivního vývoje údalostí. Hráči Béčka mají primárně trénink v úterý a měli by se ho účastnit...k tomu navíc je si třeba uvědomit, kolik typických béčkařů na tréninky vůbec chodí - Daf, Hrab, Vovka, Dave jsou třeba zcela mimo. A ještě teda na závěr, co si tak pamatuji, tak jediné období, kdy byly preferovány výsledky béčka, bylo loňské jaro, kdy bylo potřeba udržet postupem příslušnost ve vyšší soutěži. Jindy byly výsledky áčka určitě vždy důležitější a tím se ani nikdo nikdy netajil...s ohledem na to vypadaly třeba i tréninky a také s ohledem na to jsem na víkend dělal sestavy, v případě že zápasy měly oba týmy. Nemyslím, že by se mělo něco na tomto měnit: Výsledky Áčka byly, jsou a budou z pohledu celého týmu a jeho fungování důležitější!! Což samozřejmě nijak nepopírá to, že hráč který hraje pravidelně za béčko bude s výsledky a postavením béčka v tabulce více žít...to je přirozené.
pokračování: A ano, pokud je domluvený soupeř ze 2. třídy na pravidelné tréninky, je to primárně pro hráče A týmu, ale nedochází k té změně nenápadně, nýbrž na základě objektivního vývoje údalostí. Hráči Béčka mají primárně trénink v úterý a měli by se ho účastnit...k tomu navíc je si třeba uvědomit, kolik typických béčkařů na tréninky vůbec chodí - Daf, Hrab, Vovka, Dave jsou třeba zcela mimo. A ještě teda na závěr, co si tak pamatuji, tak jediné období, kdy byly preferovány výsledky béčka, bylo loňské jaro, kdy bylo potřeba udržet postupem příslušnost ve vyšší soutěži. Jindy byly výsledky áčka určitě vždy důležitější a tím se ani nikdo nikdy netajil...s ohledem na to vypadaly třeba i tréninky a také s ohledem na to jsem na víkend dělal sestavy, v případě že zápasy měly oba týmy. Nemyslím, že by se mělo něco na tomto měnit: Výsledky Áčka byly, jsou a budou z pohledu celého týmu a jeho fungování důležitější!! Což samozřejmě nijak nepopírá to, že hráč který hraje pravidelně za béčko bude s výsledky a postavením béčka v tabulce více žít...to je přirozené.
Pur | 23.09.2009 15:11
Pokud se na to podívám obecně, tak už ze samotné podstaty existence A a B - případně C, D, E týmů - vyplývá jasná výsledková priorita týmů hrajících vyšší soutěž. To je zřejmé. Navíc u nás - jak to ostatně bylo i připomenuto na VH v rámci řešení jiné otázky - to bylo i zdůrazněno v momentě, kdy se starý tým XXX dělil na A a B, kdy v Ačku měli působit jedinci se zájmem o kvalitativní vzestup a působení ve vyšších soutěžích než je trojka, tedy že se budou pravidelně účastnit tréninků, a to i vícekrát týdně. Jenže to dost dlouho vypadalo tak, že tréninky jsme měli týdně pouze jednou a vlastně teprve od lonského podzimu jsme zacali mít trenály dvakrát díky hristi na orlu - ALE: účastnili se ho de facto hráči obou týmů pouze z důvodu toho, že jsme neměli tréninkového partnera.
Pokud se na to podívám obecně, tak už ze samotné podstaty existence A a B - případně C, D, E týmů - vyplývá jasná výsledková priorita týmů hrajících vyšší soutěž. To je zřejmé. Navíc u nás - jak to ostatně bylo i připomenuto na VH v rámci řešení jiné otázky - to bylo i zdůrazněno v momentě, kdy se starý tým XXX dělil na A a B, kdy v Ačku měli působit jedinci se zájmem o kvalitativní vzestup a působení ve vyšších soutěžích než je trojka, tedy že se budou pravidelně účastnit tréninků, a to i vícekrát týdně. Jenže to dost dlouho vypadalo tak, že tréninky jsme měli týdně pouze jednou a vlastně teprve od lonského podzimu jsme zacali mít trenály dvakrát díky hristi na orlu - ALE: účastnili se ho de facto hráči obou týmů pouze z důvodu toho, že jsme neměli tréninkového partnera.
Columbo | 23.09.2009 14:53
Vyjádřím se jinak a možná jasněji: jestliže se blíží víkend, kdy čeká A i B zápas, z jakého důvodu má na tento zápas potrénovat áčko a béčko ne? Nezdá se ti to divný? Z tohoto pohledu byl naprosto vyhovující loňskej model.
Vyjádřím se jinak a možná jasněji: jestliže se blíží víkend, kdy čeká A i B zápas, z jakého důvodu má na tento zápas potrénovat áčko a béčko ne? Nezdá se ti to divný? Z tohoto pohledu byl naprosto vyhovující loňskej model.
Columbo | 23.09.2009 14:46
Mancha: v pořádku, tvoje původní dva příspěvky byly naprosto ok, taky jsem někde níž psal, že jsem s tím počítal (v pozitivním světle slova smyslu), neboť jak bylo správně uvedeno, já jsem tento týden na trenálu byl, zatímco Peťa ne. Taky když jsem se ho v pondělí ptal, jestli ve čtvrtek jde a dostalo se mi kladné odpovědi, považoval jsem věc za vyřešenou. Argument, že áčko má před sebou těžké dvoukolo nebo co ale už kulhá, béčko má před sebou taky těžký zápas. To teď nezmiňuju v kontextu mé (ne)účasti na čtvrtečním trenálu, ale kvůli tomu A-B rozdílu. Původně jsem nechtěl nijak obsáhleji reagovat, ale bohužel mně to nedalo. K tvé citaci mého příspěvku bych uvedl asi to, že je to můj názor a věřím, že někteří další béčkaři, jimž záleží na výsledcích béčka více než na výsledcích áčka stejně jako mně, se s ním ztotožní. Howgh.
Mancha: v pořádku, tvoje původní dva příspěvky byly naprosto ok, taky jsem někde níž psal, že jsem s tím počítal (v pozitivním světle slova smyslu), neboť jak bylo správně uvedeno, já jsem tento týden na trenálu byl, zatímco Peťa ne. Taky když jsem se ho v pondělí ptal, jestli ve čtvrtek jde a dostalo se mi kladné odpovědi, považoval jsem věc za vyřešenou. Argument, že áčko má před sebou těžké dvoukolo nebo co ale už kulhá, béčko má před sebou taky těžký zápas. To teď nezmiňuju v kontextu mé (ne)účasti na čtvrtečním trenálu, ale kvůli tomu A-B rozdílu. Původně jsem nechtěl nijak obsáhleji reagovat, ale bohužel mně to nedalo. K tvé citaci mého příspěvku bych uvedl asi to, že je to můj názor a věřím, že někteří další béčkaři, jimž záleží na výsledcích béčka více než na výsledcích áčka stejně jako mně, se s ním ztotožní. Howgh.
MANCHOS | 23.09.2009 14:27
Miro, až teď jsem si všiml toho, jaká diskuze se tu rozjela. Mý dva úvodní příspěvky zde byly napsány čistě jen z toho důvodu, aby bylo jasno, kdo má přijít a kdo ne (aby se náhodou nestalo, že dorazíte oba, nebo aby v opačném případě nedorazil nikdo).. Toť VŠE!!! Primárně jsem to nechal na Vás, ale potom po konzultaci s El Presidentem jsme se rozhodli tak, jak jsem uvedl a musím říct, že v tomto konkrétním případě s ohledem na situaci v tomto týdnu (Ty máš za sebou aspoň jeden trenál, Petr ne) s El Presidentem plně souhlasím.
Ale čemu opravdu nerozumím a až se mi nechce věřit tomu, co ču je toto Tvoje: "Primární výtka nebyla na redistribuci příspěvků, ale na nenápadně, ale jistě se zvyšující rozdíl v "péči" o A a B tým. Obecně byl jaksi určen názor, že výsledky áčka mají vyšší důležitost a je nutné tomu podřídit přípravu, s čímž já samozřejmě nemohu souhlasit."
A TO JSI VZAL KDE??? Slova jako nenápadně, ale jistě.. opravdu docela soda!!!
Miro, až teď jsem si všiml toho, jaká diskuze se tu rozjela. Mý dva úvodní příspěvky zde byly napsány čistě jen z toho důvodu, aby bylo jasno, kdo má přijít a kdo ne (aby se náhodou nestalo, že dorazíte oba, nebo aby v opačném případě nedorazil nikdo).. Toť VŠE!!! Primárně jsem to nechal na Vás, ale potom po konzultaci s El Presidentem jsme se rozhodli tak, jak jsem uvedl a musím říct, že v tomto konkrétním případě s ohledem na situaci v tomto týdnu (Ty máš za sebou aspoň jeden trenál, Petr ne) s El Presidentem plně souhlasím.
Ale čemu opravdu nerozumím a až se mi nechce věřit tomu, co ču je toto Tvoje: "Primární výtka nebyla na redistribuci příspěvků, ale na nenápadně, ale jistě se zvyšující rozdíl v "péči" o A a B tým. Obecně byl jaksi určen názor, že výsledky áčka mají vyšší důležitost a je nutné tomu podřídit přípravu, s čímž já samozřejmě nemohu souhlasit."
A TO JSI VZAL KDE??? Slova jako nenápadně, ale jistě.. opravdu docela soda!!!
Columbo | 23.09.2009 12:58
Připomínka nebyla vznesena z toho důvodu, že jsem se právě na této VH o tomto konceptu dozvěděl a jistou dobu trvalo, než jsem si na něj udělal názor. Primární výtka nebyla na redistribuci příspěvků, ale na nenápadně, ale jistě se zvyšující rozdíl v "péči" o A a B tým. Obecně byl jaksi určen názor, že výsledky áčka mají vyšší důležitost a je nutné tomu podřídit přípravu, s čímž já samozřejmě nemohu souhlasit.
Připomínka nebyla vznesena z toho důvodu, že jsem se právě na této VH o tomto konceptu dozvěděl a jistou dobu trvalo, než jsem si na něj udělal názor. Primární výtka nebyla na redistribuci příspěvků, ale na nenápadně, ale jistě se zvyšující rozdíl v "péči" o A a B tým. Obecně byl jaksi určen názor, že výsledky áčka mají vyšší důležitost a je nutné tomu podřídit přípravu, s čímž já samozřejmě nemohu souhlasit.
Pur | 23.09.2009 12:40
A co mají říkat pražáci?;-) teď už vlastně i já...ale to je spíš o tom konceptu členských příspěvků, který se stanovil v jisté době - tzn. všichni stejně a nerozdílně. Bude-li snad zájem to změnit a vymyslí někdo jiný "spravedlivý" systém placení tréninků, tak určitě je tu prostor k diskuzi. Ale tenot koncept trenálů je určo dobrý, konečně máme tréninkového soupeře - což je mnohem lepší než loni, kdy jsme tam chodili sice je my, ale dost často za účasti 4 a více externistů...což sice nebylo zlé, ale nedá se to srovnávat kvalitativně a svým přínosem s trenály s jedním týmem. Ostatně proč nebyla tato připomínka vznesena na poslední VH, kdy již bylo známo, jak budou trenály na podzim fungovat?!?
A co mají říkat pražáci?;-) teď už vlastně i já...ale to je spíš o tom konceptu členských příspěvků, který se stanovil v jisté době - tzn. všichni stejně a nerozdílně. Bude-li snad zájem to změnit a vymyslí někdo jiný "spravedlivý" systém placení tréninků, tak určitě je tu prostor k diskuzi. Ale tenot koncept trenálů je určo dobrý, konečně máme tréninkového soupeře - což je mnohem lepší než loni, kdy jsme tam chodili sice je my, ale dost často za účasti 4 a více externistů...což sice nebylo zlé, ale nedá se to srovnávat kvalitativně a svým přínosem s trenály s jedním týmem. Ostatně proč nebyla tato připomínka vznesena na poslední VH, kdy již bylo známo, jak budou trenály na podzim fungovat?!?
Columbo | 23.09.2009 12:26
Beru na vědomí, s tím jsem počítal, byl jsem přihlášen v podtatě proto, že se máme hlásit všude . Nicméně bych rád řekl, že s touto koncepcí trenálů já osobně hrubě nesouhlasím a na příští valné hromadě bude na čase prosadit do vedení někoho z béčka. Takhle jsou béčkaři odsouváni na druhou kolej a jaksi momochodem je např. částečně z mého startovného placen trenál, na který se jen tak nedostanu...
Beru na vědomí, s tím jsem počítal, byl jsem přihlášen v podtatě proto, že se máme hlásit všude . Nicméně bych rád řekl, že s touto koncepcí trenálů já osobně hrubě nesouhlasím a na příští valné hromadě bude na čase prosadit do vedení někoho z béčka. Takhle jsou béčkaři odsouváni na druhou kolej a jaksi momochodem je např. částečně z mého startovného placen trenál, na který se jen tak nedostanu...
MANCHOS | 23.09.2009 12:01
Vyjasněno! Po konzultaci s El Presidentem a v návaznosti na můj předcházející příspěvek, bude na tomto trenálku chytat Petr! Oddůvodnění: Mira byl na úterním trenálu a o víkendu má před sebou velmi těžké dvoukolo Áčko, tak ať Peťa taky potrénuje.
Vyjasněno! Po konzultaci s El Presidentem a v návaznosti na můj předcházející příspěvek, bude na tomto trenálku chytat Petr! Oddůvodnění: Mira byl na úterním trenálu a o víkendu má před sebou velmi těžké dvoukolo Áčko, tak ať Peťa taky potrénuje.
MANCHOS | 23.09.2009 11:49
Pánové a panáčci, jen info, že na těchto čtvrtečních trenálech máme k dispozici oponenta (komplet soupeřův tým), tudíž s ohledem na výše uvedené bude možné angažovat a vytížit pouze jednoho z našich golmanů. Do dnešního dne, do 20:00 se vzájemně dohodněte, kdo z Vás to bude! A dejte o tom info na web k této akci.
Pánové a panáčci, jen info, že na těchto čtvrtečních trenálech máme k dispozici oponenta (komplet soupeřův tým), tudíž s ohledem na výše uvedené bude možné angažovat a vytížit pouze jednoho z našich golmanů. Do dnešního dne, do 20:00 se vzájemně dohodněte, kdo z Vás to bude! A dejte o tom info na web k této akci.
Andrei | 11.09.2009 7:03
Dovolena
Dovolena
Kategorie: futsal
Návštěv: 120073
Dnes: 0
Online: 7
Pokračování: co se týče placení příspěvků, nevím o jiným systému, kterej by to mohl postihnout. Rozpočítávat zpětně účasti na trenálech či zápasech? to je absurdní. Platili by pak víc hráči, co chodí často a je na ně spoleh, tedy benefit pro tým, nebo ti, co se objeví jednou za čas?Bylo by to trochu složitý. Nebo vybírat po dvacetikoruně za účast na každám trenálu? Kdo by to dělal?
A co se týče účasti golmanů na trenálech: v okamžiku, kdy máme pouze dva tréninkuschopný golmany, tak pravděpodobnost, že budou moct oba dva na oba trenály v týdnu sení moc vysoká. A sehnat náhradu na každej trnál z venku není snadný. Kdbyb byli 3, dalo by se o samostatných dvou trenálech uvažovat, ale takhle je to těžký...
Howg